Monday 15 April 2013

Sami ćete naći svoj put ako budete osluškivali glas svojeg srca.

"Sami ćete naći svoj put ako budete osluškivali glas svojeg srca."

Sad je došao trenutak da odgovorim na pitanje tko sam ja. Ja sam nitko. I istodobno sam ono što ste i vi - Božji sin. Gospodin Bog - moj Otac - pustio me da prošećem ovim svijetom.Volim li ja njega, slušam li ga - to se nikoga ne tiče. Sa svojim Ocem komuniciram izravno,srcem, a ne kroz rešetke ispovjedaonice. Sam svojom namjerom oblikujem sloj svojeg svijeta i,ako to ne smeta drugoj Božjoj djeci, nikome ne moram ni za što polagati račune.Također nije moj posao nekome pokazivati pravi put. Za to bih morao biti netko, a ja sam nitko. Svaki čovjek može preuzeti masku Skitnice, Prosvijetljenog, Učitelja i svima govoriti da zna kojim putem ići. Ako mu povjeruju, može oko sebe okupiti pastvu i "oblikovati kolače upješčaniku", duboko umno raspravljati o svakojakim duhovnim stvarima.Budući da sam nitko, nepoznato mi je kojim bi putem drugi trebali ići. U transurfingu se samo govori da smo svi mi Božja djeca, pritom svatko sam zna svoj put i svatko ima slobodu izbora. Sami ćete naći svoj put ako budete osluškivali glas svojeg srca. Ostalo je pitanje tehnike transurfinga.Eto, čini se da sam sve rekao. Vrijeme je da uzmem dugačak štap i krenem na put nositi svjetlo znanja u mrak neznanja. Pričekajte. Pa ja sam nitko? I ne poznajem "zakone Skitnica"koji se spominju u pismu? Znači, nemam što izgubiti. O, srećom, slobodan sam! Ostajem.

Vadim Zeland



No comments:

Post a Comment