Friday 29 May 2015

Uz pomoć datuma rođenja izračunajte ko je vaš anđeo čuvar

 
  • AUTOR: ALTERTV.ORG
  • Vaš anđeo pomoćnik je s Vama od trenutka Vašega rođenja i bez obzira na ličnost, pomaže Vam u formiranju sudbine. Svako ima svoga anđela pomoćnika i on se može otkriti prema datumu rođenja.
    Svako od nas ima svog anđela čuvara
    Svako od nas ima svog anđela čuvara, Foto: Profimedia.rs

    Kako biste saznali ko je vaš anđeo pomoćnik koji vas čuva, potrebno je da izračunate svoje ime pomoću brojeva.
    Izračunajte koje brojeve nose vaši podaci i šta vas čeka u životu.
    Svako slovo je vezano uz neki broj:
    A, I, J, = 1
    B, K, R =2
    C, G, L, S, Ć, Č, Š, LJ =3
    D, M, T, Đ, DŽ =4
    E, H, N, NJ, X =5
    U, V =6
    O, Z, Ž =7
    F, P = 8
    Napišite svoje ime i prezime i svakom slovu pridružite jedan broj. Saberite ih i ako ste dobili broj sa više cifara, saberi ih još jednom, dok god vaš rezultat ne bude jednocifren.
    Anđeoski broj 1: Ariel
    Ovaj anđeo pomaže svim živim i postojećim bićima, ali vama je baš lični anđeo pomoćnik. Najbolje možete stupiti u kontakt sa svojim anđelom ako izađete u prirodu jer joj je jako bliska. Često šalje poruke da učinite nešto za svoju okolinu i za očuvanje čistoće prirode. Ako se i vi bavite očuvanjem prirode ili ako štitite životinje, tada je srce vašeg anđela puno radosti. Ariel poručuje da ne mislite koliko opasnosti vreba oko vas, nego koliko je toga u vama.
    Anđeoski broj 2: Chamuel
    Chamuel je anđeo unutarnjeg mira i blagosloveni ste ako vas on čuva! Šta god da se dogodi s vama ili oko vas, zbog njega ćete se uvek osećati Božijim detetom. S njime se ništa ne događa slučajno. I u najtežim situacijama će vam pokazati svetlost na kraju tunela, slaće vam poruke preko snova i uz takvu pomoć vi održavate svoju veru. Chamuel unosi svetlost i u tamu, to je njegov posao. On je sama nada, svoju ljubav usmeri uvek gde je najpotrebnija. Preko njega i vi možete postati pomoćnik, Vaša harizma zrači mirom gde god se pojavite. Poruka anđela Chamuela za vas je: nikada ne sumnjaj u sebe!
    Anđeoski broj 3: Gabriel
    On je anđeo velike snage i kao anđeo pomoćnik daje vam podršku da prihvatite sebe i svu snagu i ljubav koja se krije u vama uz posvećenost da budete izabranik svoje sudbine. Verovatno ćete u životu učiniti velika dela, a gde će vam pomoć anđela Gabriela dobro doći da očuvate svoju ravnotežu. Anđeosku komunikaciju možete pojačati noseći nakit od bakra.
    Anđeoski broj - 4: Haniel
    Anđeo prihvatanja koji je izuzetnom osetljivošću sposoban za sitne, čudesne pomoći. Ako je on vaš anđeo pomoćnik, video je u vama sposobnost da osetite promenu vibracija u svemiru. Bilo kakvo raspoloženje kao i svaki ritam života lako doživljavate i možete uz pomoć Haniela pomalo uticati na svoju okolinu. Ako je uspešna anđeoska komunikacija s Hanielom, to je isto kao da ste uzeli lek koji brzo deluje i da vam duša ponovo poleti. Anđeoska poruka koju Vam šapuće na uvo: tvoje čulo je blagoslov, a ne prokletstvo i doživljavaj to tako!
    Anđeoski broj 5: Jophiel
    Razboritost i strpljenje su najbitniji da iskusite Jophielovo čudo. Ako žurite, ne ostavljate sebi dovoljno vremena da sve doživite u njegovom ritmu i njegovu pomoć nećete tada lako osetiti. Anđela Jophiel možete prizvati tokom meditacije jer njemu je bitno da ste spremni da ga prihvatite. Mada čim ste uspostavili anđeosku komunikaciju, reči će vam da ako pristupite svemu s mirnoćom, tada nemate nedostižne želje, pokazaće Vam i put koji vodi napred. Njegova poruka: Ne žuri, uživaj u svakom trenutku života koji ti je podaren!
    Anđeoski broj 6: Metatron
    Metatron pomaže da u životu primetite bitne stvari. Prema legendi je davno živeo na zemlji kao čovek i posle smrti je postao Božiji činovnik. Kao anđeo pomoćnik prvenstveno usavršava sposobnost sami precizno i sistematski napredujete u životu. Preko njega ćete lakše videti stvari iz sveta i iz svoje okoline koje služe samo tamnoj strani ili kako vas sile žele skrenuti s vašega puta. Pomaže u organizaciji i da se posvetite pravoj životnoj karijeri. Uostalom kao i svi, i Vi ste došli na ovaj svet s nekom misijom. Anđeoska poruka za Vas: uvek se koncentrišite na dragocene stvari!
    Anđeoski broj 7: Mihael
    On je mač protiv sile tame, on je kroz suze uništio Sodomu i Gomoru jer ni jedan anđeo nije srećan ako ne može da spasi Božju decu. Ali nije on uvek tako zastrašujuć, često je svetlost koja daje snagu, a naročito vama čiji se broj imena slaže s njegovom duhovnošću. Jedno je sigurno, uz njegovu pomoć nikakva zastrašujuća ili mračna stvar Vam ne može predstavljati prepreku. Možete stupiti u kontakt sa svojim anđelom kada iz sebe isterate sve strahove i zamenite ih čvrstom verom koja se usmerava prema Bogu i u Vašu sudbinsku misiju.
    Anđeoski broj 8: Rafael
    Vaš anđeo pomoćnik je nebeski iscelitelj koji vam pomaže ne samo u fizičkim stvarima, nego Vas i blagosilja. Preko njega i vi doprinosite da ljudima u vašoj okolini bude bolje, da zaštite zdravlje ili ga poboljšaju. Osobe kojima je broj imena 8 poseduju sposobnost lečenja! Naravno ne odnosi se na sve njih da odgovaraju za tuđe fizičko i psihičko zdravlje, ali sebe moraju držati u ravnoteži i skladu da ispune svoje zemaljske obaveze. Zato Rafael ima poruku za Vas: obrati pažnju na poruke svoga organizma, hrani se zdravo, ako treba budi vegetarijanac da nikog živog ne diraš, bavi se sportom koliko god možeš!
    Anđeoski broj 9: Uriel
    Ime Uriela znači: Božje nadahnuće. Ako je on vaš anđeo pomoćnik i ako razmišljate o bilo čemu vezanom za Vaš život, dovoljno je da samo jako mislite na njega i poslaće Vam odgovor u nekom obliku. Uriel je anđeo prosvetljenja, s njim je najlakša anđeoska komunikacija. Dovoljno je upaliti jednu sveću i zatvoriti oči, i odmah Vam šalje poruke kroz slike. Kada mislite da nemate izlaza iz neke situacije i kad vas zarobe obaveze, pozovite ga u pomoć i on će Vas odvesti do Boga, do Vašeg duhovnog centra. Poruka za Vas glasi: Nikada se ne plaši jer kakva god da je tama oko tebe, ja ti uvek pokazujem put do svetlosti!
    To su bili najčešći anđeli pomoćnici. Naravno postoje i anđeli čuvari koji su povremeno oko vas i postoje i oni koji su samo u nekim retkim težim situacijama prisutni i vode vas do pravog puta. Jako je bitan oprez jer znamo da osim sluga svetlosti, oko nas postoje i sluge tame – demoni i duhovi. Ne možemo hodati naslepo misleći ako ne želimo nikome da naudimo, da ni nama niko neće nauditi.

    3 comments:

    1. Interesantno, uglavnom se gleda zastitnik kuce :D

      ReplyDelete
    2. zdravo ovo je moja priča! Bila sam sedam godina u braku bez djeteta, zbog čega se moj muž počeo čudno ponašati, u zadnje vrijeme dolazi kući i više ne provodi vrijeme sa mnom i rekao je da želi razvod. Tako sam postala jako tužna i izgubljena u životu jer mi je doktorica rekla da ne postoji način da zatrudnim to mi stvarno zagorčava život. dok nisam naišla na prijatelja koji mi je s interneta pričao o DR Alabi kako je pomogao mnogim ženama sa sličnim problemima kroz koje sam ja prolazila pa sam ga kontaktirala na:(dralaba3000@gmail.com) i objasnila mu je sve mi je rekao trebao biti osiguran prije nego što je mogao baciti čaroliju na ponovno okupljanje kako bi vratio mog muža, što sam i učinila, a on je poslao snažnu molitvu koju sam morala izgovoriti usred noći dok je bacio čaroliju ljubavi. Bilo je čudo 24 sata kasnije moj jedini muž mi se vratio i ispričao se za sve što je učinio i rekao mi da je u potpunosti spreman podržati me u svemu što želim, brzo nazovi DR Alabu i reci mu što se događa trenutak i također mi je pripremio i poslao biljni lijek za koji je rekao da će izliječiti svaku neželjenu bolest ili infekciju koja me spriječi da zatrudnem i potom me uputio kako da ga koristim prije susreta sa svojim mužem. Evo nakon korištenja ove autohtone biljke i korijena, nekoliko tjedana kasnije počela sam osjećati znakove trudnoće svuda po sebi, bila sam stvarno trudna i upravo sam rodila dječaka u 1 mjesecu. Kunem se da će cijeli svijet saznati za DR Alabu jer je spasio moju vezu i koji mi također daje djecu koju danas mogu s ponosom zvati svojom. Za svaku ženu koja misli da je to nemoguće, evo prilike da se nasmiješi i donese sreću svojoj obitelji, ljubazno kontaktiraj DR Alabu putem e-maila na: (dralaba3000@gmail.com). Ili ga WhatsApp/Viber putem +1(425) 477-2744, On je doista Bog poslan da donese izgubljene ljubavnike i donese sreću..

      ReplyDelete
    3. Tako sam uzbuđena što je moj pokvareni brak obnovljen. nedavno smo se pomirili iako je bilo teško. Prošlo je više od mjesec dana, a čini se da se sve vratilo u normalu. Počeo se bolje odnositi prema meni i to je bio proces ozdravljenja za oboje. Noćna kobila koja je trajala skoro 4 godine prije nego što smo prekinuli konačno je gotova. Kao da smo se iznova zaljubili! Oboje smo prošlost ostavili iza sebe, oboje idemo naprijed i po prvi put nakon dugo vremena budućnost izgleda puno svjetlija. ne mogu u svijetu izraziti koliko sam zahvalan DR WALE na oživljavanju, kao da smo konačno ponovno otkrili one stvari jedno o drugom zbog kojih smo se uopće zaljubili. Sva briga i stres jednostavno su nestali. Hvala vam DR WALE što ste spasili moj raspadnuti brak i vratili mi muža. Ja i moj muž ponovno živimo sretno zajedno. Sve zahvaljujući DR WALE-u. ako i vi imate problema s ognjištem. Kontaktirajte DR WALE WhatsApp/Viber +2347054019402 ILI e-mail - drwalespellhome@gmail.com

      ReplyDelete