Sunday 5 May 2013

"Ja tražim ono što će moj život pretvoriti u uživanje! :-)"

"Ja tražim ono što će moj život pretvoriti u uživanje! :-)"

Odlično uputstvo koje će vas dovesti do pravog cilja u životu, zar ne? 

Držite u mislima "te" reči dok se jasno ne iskristališe vaš cilj...Nemojte se ograničavati vremenskim rokom i ne pretvarajte potragu za ciljem u obavezu. Ne žalite vremena koje ćete potošiti na objašnjavanje razumu onoga što vaša duša želi. Izraz " toplo mi je na srcu i u duši" govori sam za sebe. On ne izražava mišljenje, nego odnos!

"Toplo nam je na srcu i u duši" što se za mesec dana više od 400 transurfera povezalo sa Transurfing Balkanom da zajedno surfujemo ka SREĆI koja je SADA I OVDE! 

Pozovite sebi drage ljude u transurfing krug!
https://www.facebook.com/transurfing.balkan

No comments:

Post a Comment